2011. szeptember 23., péntek

GARANCIÁLIS Phil&Teds, Brendonban vásárolt! - Jelenlegi ára: 90 000 Ft

BRENDONBAN VETTÜK ÉS MÉG GARANCIA IS VAN RÁ (3-4hónap)!!!!! !!!!! !!!!! !!!
Saját babakocsink!!!! Nem nagyon használtuk, nagyon szép állapotban van, a kerekei is tökéletesek!!!!!
Összesen 2 esztétikai hibája, abból az egyik nem is látszik, ami egy kb. 1cm-es szakadás a tolókaron (sajnos ez típusbetegség), ezenkívül a kapaszkodónál a gyerekem kiharapta a szivacsot, ami nem látszik, nekem is csak mikor megemeltem tűnt fel, semmiben sem zavarja sem a gyereket, sem a funkciót. Ezenkívül még van rajta két mini lukacska, nem tudom hogy került oda (fotóztam). Ez a szivacsos rész rendelhető hozzá!!!! Tehát, ha vkit nagyon zavarja, akkor lehet hozzá rendelni, akár segítek is benne, nagyon szívesen!!!
Mi nagyon szerettük, de már nincs rá szükségünk. Nagyon sokféleképpen alakítható és rendkívül praktikus is!
Igazi kincs, engem nem volt olyan alkalom, hogy ne állítottak volna meg, hogy hol vettem. Én is így néztem ki magamnak a típust, de sajnos már későn. : (
Van hozzá egy vadonatúj védőm, ami az első csukók alá való, de már nem tettük rá. Ezt utólag küldte a Phil&;; Teds a Brendonnak, állítólag sokan panaszkodtak, hogy odacsípi az ujjukat.
Bármilyen kérdésedre szívesen válaszolok!!!!! ! Kérdezz nyugodtan!!!!!
Ha véletlen valaki nem ismerné a márkát a Brendon honlapján van róla leírás!!! Már nem forgalmazzák, így a www. philandteds. comoldalon lehet megnézni a részletes leírásukat.
Azért pár dolog:
Újszülöttkortól használható, az első ülés vízszintesig dönthető, mózes rendelhető hozzá, de itt is árulnak hozzá. A tesóülés leszedhető, így egyszemélyesként is használható. Nagy kerekei vannak, ami fe
lfújhatóak, a jobb rugózás védett. Huzata levehető, mosható, 5pontos biztonsági öv elöl és hátul. A hátsó szék is dönthető. Sárvédő a hátsó kerekeken, ami az újabb kollekcióban volt már. A tolókar állítható több méretben is!
Amit én nagyon szerettem benne, hogy nagy az alsókosara, ráadásul praktikusan van benne a szék alatti részen egy zseb, ahova sok mindent ellehet dugni. Megvan hozzá még az az esővédő, amit akkor lehet rátenni, amikor ledöntve van a baba. Illetve természetesen megvan az átalakító is, amivel a tesóülést a ledöntött kocsi fölé lehet tenni, így alul a kis baba van, felül a nagy tesó!
Nekem nagy könnyebbség volt, mert nem bazi hosszú vagy széles, mint az átlag tesó kocsik, ezenkívül ha már nem kell, egyszemélyeskéntis használható! Most is ezt választanám és nagypon sajnálom, hogy nem elöbb találtam meg... : (
Itt kivételesen a személyes átvételt preferálnám!!!!!


Jelenlegi ára: 90 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-05 07:14
. GARANCIÁLIS Phil&Teds, Brendonban vásárolt! - Jelenlegi ára: 90 000 Ft